donderdag 11 april 2013

Start Missie Gelukkig!

In Missie Gelukkig! beschrijf ik hoe ik mijn leven om gooi en kies voor een andere levensstijl. Voorheen wilde ik alles zijn en hebben. Een vette carrière in communicatie, een leuk gezin, een hip eigen leven en een geweldig gestyled jaren 30 huis. Maar ik was niet gelukkig. Dus ik schakel van de vijfde versnelling naar de eerste versnelling. De aftrap van mijn Missie Gelukkig! was de geboorte van mijn dochter, nu 3 maanden geleden. Tijdens mijn zwangerschap kwam het besef; het roer moet om. Ik las jarenlang spirituele 'hoe word ik gelukkig' boeken. Nu probeer ik deze theorieën uit op mijzelf en mijn gezin. Twee keer per dag mediteren met een baby en kleuter, is dat haalbaar? Onthaasten rond etenstijd / spitsuur? Het verbaast mij hoe goed het gaat. Elke dag is weer een les in loslaten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten